Woningbrand in Vroomshoop

VROOMSHOOP – Een woning aan de Nieuwstraat in Vroomshoop heeft Tweede Kerstdag schade opgelopen bij een woningbrand. De brandweer had de brand snel onder controle, wel was er sprake van flinke rookontwikkeling. De bewoners zijn ongedeerd gebleven.

De brand is ontstaan in de keuken, vermoedelijk doordat de gaskachel vlam heeft gevat en deze is overgevlogen naar het overige meubilair.

Het ambulancepersoneel heeft de bewoners gecontroleerd, omdat zij mogelijk rook hebben ingeademd. Maar iedereen bleek ongedeerd.